Miért nem fogadták el a kártya adataimat?

Hibaüzenet esetén az alábbiakat érdemes ellenőrizni:

  • A következő kártya típusokat fogadjuk el: Visa, MasterCard, American Express, Maestro

  • Ellenőrizze megadott adatait, és bizonyosodjon meg róla, hogy nincs szóköz a számok között

  • Bizonyosodjon meg a 3 jegyű CVC kód helyességéről

  • Elérhető az összeg bankkártyáján a kívánt tagság megvásárlásához? Kérjük ne feledje,hogy a tagsági díj előre, egy összegben kerül levonásra

  • Ellenőrizze a használt bankkártya érvényességét

  • Engedélyezte bankja a fizetést? Lépjen kapcsolatba bankjával vagy kártyakibocsájtó intézetével, és győződjön meg róla, hogy a tranzakció engedélyezve van

Amennyiben a fizetés továbbra sem lenne sikeres, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.

Kérjük, semmi esetben se küldje el számunkra bankkártyája adatait. Ügyfélszolgálatunk nem tudja Ön helyett végrehajtani a fizetést.