Hibaüzenet esetén az alábbiakat érdemes ellenőrizni:
- A következő kártya típusokat fogadjuk el: Visa, MasterCard, American Express, Maestro
- Ellenőrizze megadott adatait, és bizonyosodjon meg róla, hogy nincs szóköz a számok között
- Bizonyosodjon meg a 3 jegyű CVC kód helyességéről
- Elérhető az összeg bankkártyáján a kívánt tagság megvásárlásához? Kérjük ne feledje,hogy a tagsági díj előre, egy összegben kerül levonásra
- Ellenőrizze a használt bankkártya érvényességét
- Engedélyezte bankja a fizetést? Lépjen kapcsolatba bankjával vagy kártyakibocsájtó intézetével, és győződjön meg róla, hogy a tranzakció engedélyezve van
Amennyiben a fizetés továbbra sem lenne sikeres, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
Kérjük, semmi esetben se küldje el számunkra bankkártyája adatait. Ügyfélszolgálatunk nem tudja Ön helyett végrehajtani a fizetést.