Ügyfélszolgálatunkat elérheti hétfőtől péntekig 9 és 18 óra között. Csapatunk minden beérkezett üzenetre válaszol, amilyen gyorsan csak lehetséges.
A következő módokon veheti fel Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot:
- Ügyfélszolgálati űrlapunkon keresztül
- Postacímünkön:
Elittárs Ügyfélszolgálat
Spark Networks Services GmbH
Kohlfurter Str. 41/43
10999 Berlin
Németország
Tisztelt Ügyfelünk! Az azonnali válasz érdekében nyomatékosan kérjük, hogy először ügyfélszolgálati űrlapunkon keresztül lépjen velünk kapcsolatba. Ha postán keresztül veszi fel velünk a kapcsolatot, ne feledje, hogy válaszunk hosszabb időt vehet igénybe.
Kérjük, kövesse az alábbi útmutatót, hogy a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban segíthessünk Önnek:
- Kérelme benyújtásakor győződjön meg róla, hogy a regisztrációnál használt e-mail címét adta meg. A beazonosítás érdekében azonosító számát is megadhatja, melyet a legördülő menü "Felhasználói fiók" / "Személyes adatok" menüpontjában talál meg.
- Válassza ki a kérésének megfelelő témát. Így gyorsabban tudjuk kérését feldolgozni.
- Kérjük, adjon meg minden szükséges részletet a problémával kapcsolatban. Amennyiben minden szükséges információ rendelkezésünkre áll, egyből el tudjuk kezdeni a kérés feldolgozását.
- Amennyiben technikai problémát észlel, kérjük, készítsen képernyőfelvételt az oldalról, ahol a hiba felmerült. Kérjük, a felvételen legyen látható a hibaüzenet, és a problémához vezető művelet.
- Miután kérését elküldte, egy automatikus értesítést fog kapni az üzenet hivatkozási számártól.