Hogyan vehetem fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal?

Ügyfélszolgálatunkat elérheti hétfőtől péntekig 9 és 18 óra között. Csapatunk minden beérkezett üzenetre válaszol, amilyen gyorsan csak lehetséges.

A következő módokon veheti fel Ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot:

  • Ügyfélszolgálati űrlapunkon keresztül

  • Postacímünkön:

    Elittárs Ügyfélszolgálat
    Spark Networks Services GmbH
    Kohlfurter Str. 41/43
    10999 Berlin
    Németország

Tisztelt Ügyfelünk! Az azonnali válasz érdekében nyomatékosan kérjük, hogy először ügyfélszolgálati űrlapunkon keresztül lépjen velünk kapcsolatba. Ha postán keresztül veszi fel velünk a kapcsolatot, ne feledje, hogy válaszunk hosszabb időt vehet igénybe.

Kérjük, kövesse az alábbi útmutatót, hogy a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban segíthessünk Önnek:

  • Kérelme benyújtásakor győződjön meg róla, hogy a regisztrációnál használt e-mail címét adta meg. A beazonosítás érdekében azonosító számát is megadhatja, melyet a legördülő menü "Felhasználói fiók" / "Személyes adatok"  menüpontjában talál meg.

  • Válassza ki a kérésének megfelelő témát. Így gyorsabban tudjuk kérését feldolgozni.

  • Kérjük, adjon meg minden szükséges részletet a problémával kapcsolatban. Amennyiben minden szükséges információ rendelkezésünkre áll, egyből el tudjuk kezdeni a kérés feldolgozását.

  • Amennyiben technikai problémát észlel, kérjük, készítsen képernyőfelvételt az oldalról, ahol a hiba felmerült. Kérjük, a felvételen legyen látható a hibaüzenet, és a problémához vezető művelet.

  • Miután kérését elküldte, egy automatikus értesítést fog kapni az üzenet hivatkozási számártól.